Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Ny frisyr

Efter att ha haft långt hår i 20 år blev jag sugen att klippa mig. Gjorde det i torsdags förra veckan. Hade tänkt på det länge, men inte känt mig redo att göra det. Sparade mitt hår så långe för att få det långt, så har inte velat kapa det förrän nu. 

Hade kort hår under uppväxten, mitt eget val, men när jag var 15-16 år nånting, var jag trött på kort hår och började spara. Hade då allt från riktigt kort till page. Men efter 20 år tröttnade jag alltså på mitt lång hår.

Har haft min nya frisyr i snart en vecka och jag älskar det!  

Före och efter  

Kommentera

Etikettmoln

