Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Det är höst

Tiden går men bloggen består 😋 

Jösses vad längesen det var som jag bloggade! 😳 har tappat intresset antar jag. Tid finns inte. Glömmer bort att jag har bloggen och då glömmer jag bort att skriva inlägg också 😣
Tösen har fyllt 6 år och alla kalas är avklarade. Först ett litet samma dag hon fyllde den 14 okt och sedan släkten på helgen efter det och sedan barnkalas helgen efter det, dvs helgen som nyss varit. Hyrde en gympasal så alla 18 barnen kunde springa av sig 😋 det blev lyckat iaf, alla barn verkade nöjda 😊 När vi firade med släkten hade jag gjort en glasstårta i form av ett slott, som tösen uppskattade 😊 

Veganska maränger gjorda på kikärtsvatten 👌🏻😊 mjölkfri glass, men tyvärr M&M choc då vi har en del sånt kvar hemma som mannen och barnen håller på att ta slut på. 

På Facebook dök det upp ett recept på äpplerosor och det var jag tvungen att testa! Testade i helgen och det blev lyckat. Och väldigt gott! 👌🏻😍 åt med mjölkfri glass till 💛  

Ska försöka att skriva inlägg lite oftare hade jag tänkt, för min egen skull. Det är kul att ha och gå tillbaka till och läsa längre fram och se vad som hänt innan, som man kanske glömt bort 😊 

Kommentera

Etikettmoln

