Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Skärpning

Jag bloggar alldeles för sällan. Har sagt länge till mig själv att skriva åtminstone ett inlägg om dagen. Men det har jag inte lyckats med. Tiden bara springer iväg! Tjoff så är det en ny dag och tjoff en ny dag igen! :-O

Det händer mycket och det hade varit trevligt att få med i bloggen, för ibland är det bra att gå tillbaka och kolla vad som hände och när det hände.

Kan nån fixa några extra timmar på dygnet så hade det varit kanon 😀

Kommentarer till: "Skärpning" (2)

  1. Jag nämnde för en annan av mina bloggvänner att jag hade framfört ungefär dina funderingar till en wordpress-support. Då fick jag svaret att det inte är antalet inlägg som är viktigt, det är innehållet och ”kvaliteten”. Jag tycker du skall tänka så, du också.

Kommentera

Etikettmoln

