Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Vinter

Och vintern klamrar sig envist fast. Snart en vecka sen det kom ca en dm snö. Barnen älskar det, inte jag. Jag tyckte det var bättre innan med fem plusgrader 🙂

Fast lite mysigt var det i helgen ändå när vi var iväg och åkte pulka samt kälke i en stor backe. Men ssscchhh säg inget till nån att jag tyckte det 😉

Barnen har fått en pulkabacke här på tomten, samt maken har även påbörjat en snögrotta. Den är nästan klar tror jag, bara nåt fönster som skulle göras tror jag.

A ja, hur som helst hoppas jag att snön smälter snart. Jag vill ha vååååår!

Så här mycket snö kom det i fredags :-O Som tur är har det sjunkit ner en hel del, så det ser inte ut att vara så mycket längre.
20140122-233648.jpg

Kommentera

Etikettmoln

