Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Sedan jag började träna Kangoo Jumps har min ämnesomsättning ökat. Det märks särskilt samma dag jag har tränat och även dagen efter. Jag är sjukt hungrig! Idag innan lunchen körde jag ett pass med några på Miljökontoret och nu är jag superhungrig redan. Brukar inte vara några problem att hålla sig till middagen, men inte idag. Åt precis en banan för att försöka stilla den värsta hungern. Tror det får bli tidig middag idag!

När jag kört passet på söndagar precis innan lunchen brukar jag vara sjukt hungrig på eftermiddagen och då får det bli att peta i sig ett extra mellanmål på eftermiddagen. Och i måndags satt det fortfarande i, jag var superhungrig under måndagen efter söndagens kangoo jumps-pass och de vanliga portionerna mättade inte lika bra, iaf så höll inte mättnaden i sig lika länge.

Kommentera

Etikettmoln

