Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Inte min årstid

Eller årstider kanske jag ska säga. För vintern är inte heller min årstid. Jag avskyr kylan. Jag fryser så himla lätt. Sitter helst inne och myser bara och går endast ut om jag måste. Fast sen vi fick barn är jag ute mer på vintern, det är mysigt att leka med barnen ute i snön, de älskar ju det, och vad gör man inte för sina barn? Får klä på mig ordentligt bara och när vi väl kommer in igen så slipper jag ju gå ut igen 😉

Sommaren är det bästa! Sol och värme! *mmmmm* Tyvärr är sommaren så kort i detta landet bara :-/ Jag bor i helt fel land. Får väl flytta till nåt varmare land sen när jag är pensionär 😉

Kommentera

Etikettmoln

