Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Vi var iväg med jobbet onsdag-torsdag. Vi var i Åhus och bodde på Hotell Åhusstrand. Jag fick ett rum precis vid stranden så jag kunde se havet, det var underbart!

Här är utsikten från min balkong på onsdagseftermiddagen kl 15.
20131011-123310.jpg

Blev så sugen på att ta en löprunda vid stranden och så blev det också senare 🙂

De hade planerat en aktivitet för oss som vi inte visste om, efter mötet var skut, det var afrodans i 30 min. Ganska kul att pröva men det är inget jag skulle träna annars. Efter de 30 min sprang jag och en kollega längs stranden i ca 20 min. Det var så härligt!

På torsdagsmorgonen hade jag soluppgången precis utanför fönstret, mot havet. Underbart! Hade kunnat tänka mig att bo så året runt 😉
20131011-123554.jpg

Kommentera

Etikettmoln

