Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Ömma magmuskler

Jag har träningsvärk i magmuskler jag inte visste jag hade, väldigt högt upp på magen, men dem har jag blivit varse nu 😉 Gissar på att det är från kangoo jumps-passet i onsdags och magträningen på slutet. Började känna det redan igår, men det sitter i idag också. Gött 😀

Är överlag ganska mör i kroppen idag. Har tränat hårt i fyra dagar och nu är det lite efterlängtad vila i två dagar innan det är dax på söndag igen. Körde ett pass bodypump igår och det har jag inte gjort på typ ca två månader, det var nån gång runt semestern jag körde nåt sånt pass. Och det känns idag. Är öm lite här och var. Men det ska kännas att man tränat 😉

Kommentera

Etikettmoln

