Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Idag var det premiär för mitt Kangoo Jumps-pass. Har inte varit särskilt nervös inför att hålla det, men när det var ca en timme kvar innan starten så började det kännas 😉

Väl där så delades skorna ut och alla prövade gå i dem en stund innan vi körde igång. Alla fick börja med att ställa sig bredbent med ryggen mot väggen för att få in grundpositionen med rak rygg, svanken i väggen och suga in naveln mot ryggraden och ta bak axlarna.

Vi körde uppvärmning och därefter ca 30 min kondition, sen körde vi lite nedvarvning, armövningar samt ben- och magövningar i 15 min innan stretchen. Totalt ca 60 min.

Jag tyckte passet gick bra 🙂 nästa gång är på söndag och det var nästan fullbokat när jag kollade innan jag stack hem 🙂 det ska bli skoj att köra igen! 😀

Flera sa efteråt att de tyckte det var roligt och det var kul att höra 🙂 men det vore ju konstigt om inte fler skulle gilla det, det är ju superkul! 😀

Och förresten så var den lokala tidningen också där, ska bli spännande att se den artikeln 😉 den skulle inom några dagar.

Och här kommer en bild på min nya snygga träningströja 😀
20130904-223409.jpg

Kommentera

Etikettmoln

