Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Har varit och sprungit 2,7 km med mina kangoo jumps ikväll och det var lika svettigt som alltid *puh* men jag fick inga skavsår 😀 men det var precis jag klarade mig undan det. Hade skavsårsplåster men det satt på sniskan och hade nästan lossnat helt efter träningspasset. Men jag hade iaf inte fått skavsår 😀 och det plåstret var en gåva från ett pr-företag som gjorde reklam för Salveqvick. Wohoo min första bloggåva! 😀 men för kangoo jumps var det inte så bra. Visserligen fick jag inte skav, men det satt dåligt.

Kommentera

Etikettmoln

