Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Bra blodvärde

Har varit och lämnat blod idag och jag var spänd på att se vad blodvärdet skulle vara nu, sen jag blev vegetarian och slutade äta kött. Alla jag berättat det för tror att man måste äta en massa tillskott för att få i sig allt, men det behöver man inte. Inte som vegetarian iaf, möjligtvis som vegan. Men det är jag ju inte, inte än iaf. Vem vet hur det blir i framtiden?

Och mitt blodvärde var *trumvirvel* 133 😀 Sist jag lämnade blod var i mars och då var det 128. Så det var ingen större förändring 🙂 jag var dessutom lite småförkyld då, så det var säkert därför det var ner epå 128. Men jag är nöjd med 133 och det var blodgivarcentralen också 🙂

Kommentera

Etikettmoln

