Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

I helgen var Kinga Sebestyén i Hässleholm för att utbilda mig och några till i Kangoo Jumps. Det var superroligt! I höst är det dax att köra igång i Hässleholm. Spännande! Och nervöst! :-O Men efter ett antal timmars träning så ska det nog gå bra 😉

Har inte kört nåt sen utbildningen då jag fick blåsor på flera ställen på fötterna efter kangoo jumps-skorna :-/ men så är det ju med alla nya skor, oftast iaf, sen lägger det sig och skorna är ingångna och sen får man inte fler skavsår. Så blir det säkert nu med KJ-skorna också 🙂 Det måste lägga sig helt innan jag kan dra på dem igen. Ska förhoppningsvis kunna vara med på ett kangoo jumps bootcamp i Ljungby på söndag. Funderar på att köra igång med det här också längre fram, typ nästa vår isåfall, när man fått lite erfarenhet och blivit varm i kläderna 😉

Måste börja fila på ett pass snart så jag kan börja öva in det. Ju mer jag tränar på det desto bättre kommer jag ju bli 😉 Men förhoppnings kommer det kännas bättre efter jag kört igenom det några gånger.

Känns häftigt att dra igång det här i lilla Hässleholm. Vad jag förstått det som blir vi enda stället i Skåne som kör kangoo jumps. Ljungby har också det vet jag och Stockholm. Och nu Hässleholm. Nervöst!

I augusti/september drar det igång!

Läs mer om Kangoo Jumps HÄR.

Så här ser mina kangoo jumps-skor ut

kangoo black-pink

Kommentera

Etikettmoln

