Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Ute på galej

Igår var jag ute en sväng på Harry’s med några av instruktörerna på F24S, det var riktigt trevligt! Känner inte dem så bra så det var skoj att vara med och träffa dem under privata former och inte bara på ett träningspass. Det blev några glas vin samt vitlöksbröd med tzatsiki *mums*

Det var snällt att jag blev medbjuden, trots att jag bara är vikarie där och inte har fasta klasser som de andra. Än iaf 😉 funderar på att söka som instruktör där längre fram, men nu är det annat skoj på gång på mitt träningsställe som gör att jag inte kan sluta där, utbildning är om en vecka 😉

Kommentera

Etikettmoln

