Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Fick det nya programkortet av Boxer idag och gissa vad – det nya kortet funkar! 😀 Tänk om de kunde bytt ut det från början, jag sa ju det hela tiden att det var kortet det var fel på, efter att vo gjort en del ändringar med nätverket på boxen. Men de envisades med att nej så är det inte, då hade det varit mer som inte funkat. Nu kanske de kan lyssna på nästa kund som får samma problem och påtalar att det kanske är fel på kortet, så de då byter kortet direkt så de slipper vänta en månad på att få det att funka. Men nu funkar det iaf och jag är nästan nöjd. Nu återstår bara nedanstående:
– Jag har fått ett kontantkort. Boxer mix kontantkort står det att jag har fått. Det ska jag ju inte ha. Måtte det inte börjar strula om tre månader för att jag måste ladda kortet för att kunna se på tv, när jag precis bundit mig i två år…
– Jag skulle få fyra fria hyrfilmer som kompensation och det skulle gälla till den 7 maj, frågan är om de förlängt det.
– Såg på mina sidor hos Boxer att jag ska betala priset för boxen på fakturan den 28 maj, trots att vår handläggare sa att han flyttat det och det skulle bli i juli (eller om det nu var juni? Skitsamma). Men visst, nu funkar det med ondemand så jag kan betala.

Har mailat handläggaren ovanstående så får vi se vad han svarar. Fria hyrfilmer hade ju varit perfekt nu när det är helg 🙂

Kommentarer till: "Äntligen funkar OnDemand-tjänsterna" (1)

  1. Kan ju tycka att du borde få rätt bra kompensation för att det inte funkat…allt strul det varit och vad det kostat er att ringa runt och fixa o ha er… så stå på dig 😉

Kommentera

Etikettmoln

