Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Min handläggare på Boxer har tydligen blivit magsjuk så nu står ärendet stilla. Hoppas han blir frisk snart så nåt kanse kan hända, men det blir säkert inte denna veckan. Så vi lär väl inte kunna testa hyra nån film via OnDemand-tjänsten denna helgen heller. *suck* Jag vill inte betala 1500 kr för den jäkla boxen när jag inte kan använda tjänsterna!!!!

Såg nyss i mailet jag fick av honom igår att han mailat via bloggen. Hade jag inte bloggat om det hade jag säkert inte fått en egen handläggare som ska försöka lösa det. Tänk att man ska behöva skrika ut sin irritation så andra också hör och att jag kanske gör så några inte väljer Boxer för det och de då kanske mister några kunder. För det kan ju inte vara så att det ska räcka med att jag ringer och påtalar mitt problem och då får hjälp?!

Antennen behåller vi iaf. Den tar emot VHF-signaler, även om vi inte fått in nån av de kanalerna än. Förhoppningsvis är det bara en justering av antennen som behövs. Vi har köpt ett längre maströr så nu har antennen kommit upp en bit också, förhoppningsvis ska det hjälpa.

Kommentera

Etikettmoln

