Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Tycker batteritiden på min iPhone 5 jämfört med min gamla fyra är väldigt dålig. Fyran kunde hålla upp till två dagar och femman håller knappt en dag, jag måste ladda den varje natt. Det behövde jag oftast inte med fyran. Tycker det är kasst! Ska gå in till Telenorbutiken imorgon tänkte jag och kolla vad de säger om det, för så vill jag inte ha det!

Kommentarer till: "Dålig batteritid på iPhone 5" (2)

  1. Läste på AB att det var nån uppgradering man inte skulle göra för den sabbade batteritiden…

    • Ja jag såg det också. Läste sen nån annanstans att det gällde 4S och att Apple skickat ut uppdatering 6.1.1 till endast 4S för att lösa det. Så därför blev jag fundersam på om det gällde min lur.

Kommentera

Etikettmoln

