Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Vinterlöparskorna jag köpte på Sportamore förra veckan har kommit, jag hämtade ut dem i fredags. Fick tyvärr skicka tillbaka båda paren. De ena paret (de lila) som jag helst ville ha var tyvärr för små 😦 men de andra paret passade. Dock var de så grymt fula, de såg ut som ett par arbetarskor och jag kunde inte förmå mig själv att behålla dem. Även om jag bara ska springa i dem måste jag ändå känna att jag vill ha dem på mig och det ville jag absolut inte. Så de blev tillbakaskickade igår. Gick sen in på Sportamores hemsida igen och kollade och beställde herrmodellen av just den modellen, enl bilden nedan:
https://i2.wp.com/media.sportamore.se/uploads/products/7310710077166_sportamore_001_1_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpgbild http://www.sportamore.se

Det var en snygg och lätt modell och tänkte att då får jag väl herrmodellen då 🙂 Idag gick jag in på Sportamores hemsida igen och kollade den lila damskon och den fanns i en storlek större 😀 Beställde den på en gång! Tyvärr hade ordern på skon ovan gått igenom och är skickad, men jag får helt enkelt skicka tillbaka den bara, tur det är fri retur 😉

Kommentera

Etikettmoln

