Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

En kille på min mans jobb har tagit livet av sig, han har hängt sig. Så hemskt 😦 Jag blev så ledsen när jag fick veta det 😥 Jag kände inte honom särskilt väl, men jag blev ändå berörd, har ju pratat med honom ett antal gånger.

De var på gemensamt julbord med jobbet tillsammans i lördags och hade sen varit på efterfest hos en av dem, dock var ej min man med där, han stack hem tidigare. Sen hade killen försvunnit och de hade väl bara trott han gått hem, men sen hade ingen hört av honom sen dess. De hittade honom igår.

Ingen har kunnat ana detta, och ingen anade nåt på julfesten i lördags heller.  Så ledsamt att någon mår så dåligt att de väljer att ta sitt liv 😦 Vila i frid.

Var rädda om varandra ❤

Kommentarer till: "Hur livet bara kan sluta" (2)

  1. Vet inte om det är ovanligt många självmord i höst eller om det bara är så att jag får vetskap om fler än vanligt. Två självmord i bekanskapskretsen och så Islin också. Men jag undrar om den dåliga sommaren gjort hösten extra tung?
    Tråkigt för din man och övriga som kände den här killen du berättar om…

    • Lyckligtvis har jag inte varit med om fler, hoppas slippa det igen. Så ledsamt med någon som tar sitt liv.

      Vet tyvärr inte vem Islin var, men hade mina aningar om att det var en AB-bloggare och efter lite googlande så hittade jag hennes blogg och ditt inlägg om henne. Jag beklagar, om du kände henne. Men oavsett om du kände henne eller inte är det tråkigt.

Kommentera

Etikettmoln

