Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

En extra vilodag

Hade först tänkt springa en runda på lunchen idag, eller ikväll efter jobbet. Men tänkte att jag tar en extra vilodag istället iom att jag varit förkyld och fortfarande är lite snorig, även om jag känner mig frisk. Känns som det är dumt att överanstränga kroppen när jag precis blivit av med förkylningen. Vill inte gärna ha en omgång till eller nåt annat nu, för att jag tränat för hårt och kroppen inte fått återhämta sig. Har ju tränat tre dagar i sträck och igår var det väl som hårdast, när jag körde mitt eget steppass, har lite svårt att hålla igen när jag är ledare. Så nu får det bli vila till söndag då jag ser fram emot en löprunda, som jag förhoppningsvis kan springa i normal taket eller snabbare 😉

Kommentera

Etikettmoln

