Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Var ute och sprang idag, kunde inte låta bli. Hade först tänkt gå och det började bra, iaf de 200 första meterna 😛 sen började jag småspringa, bara en liten bit tänkte jag. Men när jag väl börjat kunde jag inte sluta, det var så skönt! Sprang dock väldigt långsamt; 5 km på 35 min. 8:58 km/h eller 6:59 min/km. Var så sugen på att dra på men vågade inte.

Det kändes bra iaf, hjärtat rusade inte och slog en massa extraslag utan det var som vanligt. Kollade pulsen med appen heart rate när jag var klar. Den började på 130 och stannade på 120 efter 15 sek mätning. Kanske var det på nånting mellan 15-20 sek, för jag såg den stannade upp vid nåt tillfälle.

Funderar på att träna bodystep imorgon och se hur det känns, det är inte så jobbigt så det borde gå bra. Sen är ju frågan om jag ska köra mitt steppass på onsdag eller inte. A ja, jag får väl se hur det känns på onsdag.

Kommentera

Etikettmoln

