Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Förstår att alla läsare är nyfikna på hur det går med min förkylning 😉 Och jag kan meddela att den är på bättringsvägen 😀 Har kunnat sova på båda mage och sida inatt (underbart!) och slapp äntligen sova på rygg hela natten 😀 Har gjort det i två dagar och det var inte alls bekvämt, så det är skönt att slippa det nu. Men jag har inte sovit jättebra för det, har vaknat några gånger och hostat.

Näsan rinner inte lika mycket idag heller och hostattackerna är inte heller lika många. Skönt det äntligen går åt rätt håll. Hoppas jag är frisk nog att springa på lördag, längtar så efter att kunna sticka ut och springa en runda! LÄngtar över huvud taget efter att kunna träna, börjar känna mig rastlös. Men löpning längtar jag nog mest efter, särskilt som jag ser löpare överallt när jag cyklar hem från jobbet varenda dag. Det gör ju inte att jag längtar mindre efter att kunna springa jag också!

Hade ju förhoppningar om att kunna ut och gå nånting nu i veckan för att få lite motion, men det har inte blivit nånting alls med det. Näsan har runnit konstant och det är bara jobbigt att behöva snyta sig hela tiden när man är ute och promenerar, så det får bli vila denna veckan och förhoppningsvis en löprunda på söndag.

Kommentera

Etikettmoln

