Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Idag fick vi veta av chefen att vi alla ska få vars en surfplatta 😀 Wohoo vilken trevlig överraskning! 😀 Antingen iPad 4, iPad mini eller samsung galaxy Note eller tab 2. 32 GB med 3G är det som gäller, på dem det finns. Tror samsungarna bara fanns på 16 GB. Sen var det några som hellre ville testa Lenovo thinkpad tablet 2 med win8.

Kan knappt vänta tills jag får min, jag längtar! Har en massa grejer att lägga in och det ska bli så skönt att slippa alla lappar jag har på skrivbordet, ska lägga in det bland anteckningarna istället. Ska bli skönt att slippa alla smålappar hädanefter! För att inte tala om när man är på möten; att göra anteckningar i paddan istället för på papper. Underbart!

Sen återstår det bara att få kollegerna som pysslar med nätverket att se till att det går att använda en RDP-app också så man kan komma åt sin jobbdator.

Kommentarer till: "Surfplattor till alla" (3)

  1. Hoppas att du väljer iPad 4. Det är ju som att ha en dator!
    Lätt att använda – lätt att se skärmen (även i mörkret).

    • Självklart blir det en ipad 4! Jag har själv en ipad 2 och älskar den! 😀 Hade funderingar på att köpa en 4 själv, men det behöver jag knappast nu när vi ska få på jobbet 🙂

Kommentera

Etikettmoln

