Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Okej då, jag har använt det kanske tre gånger 😛 En gång efter permanenten i juli, en gång efter spaet när vi firade vår bröllopsdag i september och sen har jag säkert använt det en gång före de båda gångerna.

Balsammetoden funkar kanonbra på mitt hår och jag ser ingen anledning att börja med schampo igen, mitt hår mår jättebra utan! Det är inte särskilt torrt längre och kluvna hårtoppar vet jag inte vad är längre 😉 trots att det går 3-4 månader mellan klippningarna, oftast 4 månader. 3 månader blev det efter permanenten för det sliter så på håret, nu är det 4 månader till nästa gång.

Före; för ett år sen

Bilder från idag; ett år senare
20121029-161748.jpg20121029-161755.jpg20121029-161801.jpg

Kommentera

Etikettmoln

