Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Har tröttnat på hörlurarna till min iPhone. Eller rättare sagt sladdarna på dem. Så jag har kollat runt bland trådlösa och bestämde mig för ett par Nokia BH-505 som jag beställde idag. Ska bli spännande att se om de är bra. Hittade en del positiva grejer om dem när jag sökte på nätet om dem och löpning, så nu hoppas jag de ska vara bra. Annars är jag sugen på att testa Plantronics backbeat 903 plus eller Plantronics backbeat Go.

Jag återkommer med en recension när jag testat dem.

Kommentera

Etikettmoln

