Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Testade ett nytt nagellack idag; svart med små små guldflagor i. Det blev dock lite för svart med bara det, så jag plockade fram ett lack med guldglitter och målade på ett tunt lager och de båda tillsammans blev perfekt! 😀
20121013-104539.jpg
Lacken jag använt är: Max Factor nr 17 Green Bronze, som är det svarta och det guldglittriga är från Viva la Diva nr 68.

Det kommer fler före- och efterbilder med bara det svarta och sen när jag lagt på glitter på alla, när jag väl målat alla. Började med en för att se hur det blev. Är själv hemma med barnen nu och det känns sådär att sitta med alla naglarna målade om nåt skulle hända och jag måste gå till barnen. Inte så lajbans att ha nymålat lack på alla naglar då 😛

Kommentera

Etikettmoln

