Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Ullared

Har varit i Ullared idag och det blev lika mycket spenderat som förra gången jag var där (december förra året); 2148 kr närmare bestämt.

Köpte lite allt möjligt; tajts till Matilda, 2 rittavlor, pussel, lego, stora badhanddukar, fryspåsar, en klockradio, gojibär, tranbär, torkade blåbär, två jullöpare, två stora adventsljusstakar, ritpapper mm och mängder av godis 😛 bl a billiga M&M, sunrice, dumle gingerbread, twix och snickers. Och en pepsi max som jag druckit på bussen. Jösses vad törstig man blir av att gå runt så mycket! Hade runkeeper igång, men missade sätta igång den direkt så det blev efter ca 30-40 min, så det blev ju lite längre än den visade vilket var 1,3 mil. Skulle tro att det blev närmare 1,5 mil.

Nästa resa är den 19 december och jag har inte bestämt än om jag ska med då, men jag är ganska sugen. Ska nog kolla imorgon om det finns nån plats kvar på bussen…

Kommentera

Etikettmoln

