Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Var på gymmet på lunchen och sprang på löpbandet. Det var lite folk där och det var hyfsat med syre. Märks det blivit svalare ute också då det är bättre luft där inne. Jag sprang hela 4 km i ett sträck och avslutade med att gå en km som nedvarvning för att inte eftersvettas så mycket, då jag skulle till jobbet igen efteråt. Sprang mellan 9-10 km/h. Började lågt och höjde efterhand. 4 km på 25:25 blev det. Den totala tiden blev 32 min ungefär. Gick lite till sen efter det i ett ännu långsammare tempo och kom upp i 38 min. Hur lång den totala sträckan blev har jag ingen aning om, tänkte inte på att titta innan jag tryckte stopp men det måste varit runt 5,5 km.

Gött det var så gott om syre där för annars har jag varit helt slut efter 1,5-2 kl för det är så dålig luft. Det var skönt att kunna springa 4 km utan att bli särskilt trött, även om det började kännas då.

Kommentera

Etikettmoln

