Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Ryggen

Är lite bättre i ryggen idag. Det hugger inte till lika ofta och jag tog bara Tramadol imorse. Skönt att slippa ta dem, blir så trött av dem. Hoppas det ska kännas ännu bättre imorgon, så jag ska slippa värktabletter helt.

Ska ändå ringa vårdcentralen imorgon, så får vi se vad de säger.

Har tyvärr inte varit ute på nån löprunda. Ryggen kanske hade blivit bättre av det, det blev se sist jag hade ont för en månad sen. Då kände jag inget av det när jag var ute och sprang. Men då hade jag iofs inte lika ont heller…

Kommentera

Etikettmoln

