Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Ryggont igen

Har fått ont i ryggen igen. Det kom smygande igår och jag kände mig stel i ryggen från sent igår eftermiddag. Idag har jag så ont så jag knappt kan gå. Det hugger till emellanåt så man kan tro ryggen ska gå av. Tog två Tramadol vid kl 8 imorse men jag tycker inte de hjälper. Fast det kan ju också bero på att de är gamla. Men lite nytta kan de iofs ha gjort då jag faktiskt kan gå upprätt nu.

Kommentera

Etikettmoln

