Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Har nu smakat de nya chokladbollarna från Delicato. Och jag blev faktiskt lite besviken, de var inte alls så goda som jag hoppats på. Smakade först den med dumlesmak, men den var mest bara söt. Den smakade inte särskilt mycket dumle. Tyckte den smakade smör vid nån tugga, ungefär som hemgjorda chokladbollar ibland gör. Inte nån smaksensation och jag kommer troligtvis inte köpa dem igen. Betyg 3/5.

Sen kommer vi till chokladbollarna med smak av Tyrkisk peber. Den var väldigt salt och god utanpå, men för söt inuti. Jag hade förväntat mig mer lakritssmak inuti också, men det verkar bara vara en vanlig chokladboll med salt utanpå. Tyckte inte alls det passade så bra med den smakblandningen. Kommer inte köpa såna igen. Betyg 2/5.

20121005-222449.jpg

Kommentera

Etikettmoln

