Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Känt och klämt

Var inne i en Telenorbutik idag och kände lite på iphone 5. Jämförde med 4’an. Inte jättestor skillnad och jag tror nog jag kan leva med att den är lite längre. Laddkontakten var ju hur smidig som helst! Skönt med så liten kontakt istället för den stora breda som det är nu. Inte för att det är nåt jättebekymmer, men det känns ändå bättre på nåt vis med en mindre kontakt 😛 Men det dröjer till januari innan det blir en 5a, för jag kan inte förlänga mitt abonnemang förrän då 😉

Är även sugen på ipad 3….. men snart kommer väl 4an så det är väl inte lönt att köpa 3an, för då blir det som när jag köpte ipad 2 i våras; 3an kom 2 månader efter jag köpte 2an och det var lite småirriterande. Det misstaget tänker jag inte göra om igen!

Kommentera

Etikettmoln

