Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Börjar nog bli förkyld. Har börjat nysa väldigt mycket och börjar bli täppt. Barnen är småförkylda så det är inte så konstigt kanske, det var nog bara en fråga om när och inte om om. Jag vill inte bli förkyld! Det sabbar min träning! Jag som köpt nya träningskläder och så kommer jag kanske inte kunna testa dem på ett tag. Men vi får väl se vad det blir av den här förkylningen, förhoppningsvis försvinner den på nån dag och inte tio dagar. Jag som tänkte ut och springa på söndag, men det lär det inte bli nåt med om jag ska vara förkyld. Men jag kan iaf ut och gå om inte annat, och då kan jag ändå inviga mina nya träningskläder 😛

Kommentera

Etikettmoln

