Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Var ute en sväng på lunchen och skulle posta ett kuvert, så jag tog aldrig med plånboken. Och det var dumt!  Eller bra kanske 😉

Gick in en sväng på H&M och hittade två långärmade funktionströjor och ett par löpartights, ska in där imorgon igen och köpa det tänkte jag 😉 har dessutom rabattkuponger där hemma och en bonuscheck så det blir lite billigare imorgon 😉 Efter H&M gick jag vidare till Intersport och hittade 4 billiga träningslinnen (2 för 200 kr) och en Craft löparjacka som var på rea och nedsatt 300 spänn 🙂 Har lagt undan det till imorgon 😀

Ska rensa ur lite bland träningskläderna i garderoben och se vad som ska slängas och om där kanske är nåt som kan säljas på Tradera 🙂

Kommentarer till: "Frossat i träningskläder" (3)

  1. Och vad säljer du? Vilken storlek? Och namn på tradera? Och varför krånglar wp när jag vill kommentera? Hehe… Många frågor nu…

    • Jag säljer lite blandat. Nu ligger det ute barnkläder, iphone-skal, nagellack och stålringar. En 7 MP digitalkamera ska läggas ut snart också (när jag får tid). Storlek på mina kläder är 32/34-36/38. Namn på Tradera är Vicki78

    • Och varför wp krånglar för dig har jag tyvärr ingen aning om 😛

Kommentera

Etikettmoln

