Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Vanligtvis vet jag att om det är en grej jag vill göra men sen inte gör, så slutar det med att jag ojjar mig mig för att jag inte gjorde det. Det kan vara något så simpelt som att jag hittat ett nagellack eller en tröja/väska/skor jag var sugen på att köpa men inte gjorde, nån dag senare ångrar jag mig och då är grejen slutsåld. Jag har gjort samma fel ang löpningen nu två gånger. Första gången var förra veckan när vi var iväg med jobbet och jag och en kollega tog en löptur på morgonen. Jag sprang då 3,5 km. Efteråt ångrade jag mig att jag inte tog ett varv till och fick ihop till 5 km. Idag var andra gången. Först var jag inte alls sugen på att ut och springa, men visste att om jag inte gjorde det hade jag bara beklagat mig över att jag inte gjorde det. Idag sprang jag 3,25 km och gick 0,75 km. Nu ångrar jag att jag inte sprang 5 km istället, eller att jag sprang 1 km till när jag promenerat klart. Men nu har jag väl lärt mig till nästa gång iaf om inte annat 😉 Men iofs behöver jag inte springa 5 km varje gång jag springer, men eftersom jag bara springer 1-2 ggr i veckan vill jag gärna göra det iaf 😛

Kommentera

Etikettmoln

