Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Det luktar matte

Zeb har blivit helt tokig med att ligga på mina kläder. I förra veckan upptäckte jag det första gången. Han ligger gärna på min träningshuvtröja. Och han passar på att tvätta den åt mig också 😉 min lille kise tycker nog matte luktar gott. Inte efter träningen kanske men det verkar han skita i 😛 A ja det är bara extratröjan jag har på mig till och från träningen för att inte frysa, en svart huvtröja med dragkedja.

I tisdags:
20120910-225634.jpg

I onsdags:
20120910-225723.jpg

Idag:
20120910-225750.jpg

Kommentera

Etikettmoln

