Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Jobbig träning

Körde pump idag och hade tänkt springa 3 km på löpbandet efteråt. Jag avverkade förvisso tre km, men f-n vad jobbigt det var. Som vanligt var sjukt varmt på gymmet, det kändes varmare än vanligt, och min tanke att springa de där km fort sket sig totalt. Jag drog igång på hastigheten 11 km/h men sprang 1,5 km och pallade sen inte mer. Det var så varmt så det kändes som jag höll på att brinna upp. Gick 0,5 km och sprang sen den sista km i 9 km/h. 20 min. Inte alls nöjd men det är bara att inse att det inte går snabbare på löpbandet, jag kan verkligen inte förmå mig att springa snabbare i den värmen.

Som om inte värmen var nog hade jag glömt vattenflaskan hemma, gissa om jag var törstig när jag kom hem. Har varit törstig nu ikväll och tagit några klunkar vatten då och då.

Kommentera

Etikettmoln

