Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Poncho beställd

Fick för mig att jag behöver en poncho, särskilt på jobbet där det ibland är ganska kallt. Hatar att frysa! Trots kofta kan jag ibland frysa. Och ibland glömmer jag kofta eller orkar inte ta på en för jag hoppas det ska vara varmt, men så är det ändå inte det, så kan det vara bra att ha. På rummet är det ganska okej temperatur, jag har ett extra element där 😀 men i resten av byggnaden är det kallt. Så nu hittade jag en fin poncho för 150 spänn på Ellos som jag beställt. Tyvärr var minsta ordervärde 200 spänn så jag var ju tvungen att leta upp nånting mer för att komma upp i den summan. Det var lättare sagt än gjort, jag hittade verkligen ingenting och var nära att ge upp. Tills jag kom på att jag ville ha Jennifer Lopez parfym ‘Deseo’ för den snygga flaskan, så nu fick jag en ursäkt att köpa den 😉 Har beställt en brun. Tyvärr var den vita slut, annars hade jag nog beställt den med, tycker den är väldigt fin!

bilder http://www.ellos.se

Kommentera

Etikettmoln

