Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Hade planer på att springa i förmiddags, men det var kvavt och äckligt så jag tänkte att jag avvaktar till eftermiddag eller kväll. Det ångrar jag nu. Det spöregnar nämligen. Är lite sugen på att ge mig ut en runda ändå, vi får se hur jag gör. Det blir inte förrän ca kl 20 isåfall, då blir det två timmar efter middagen, vill inte riskera att få håll.

Vi var en sväng på lekplatsen i förmiddags och efter lunch åkte vi iväg för att leta svamp, men hittade tyvärr inget. Därefter shopping på Maxi och sen hem och förbereda middag. Hade jag varit smart hade jag stuckit ut och sprungit då, men det tänkte jag inte på utan målade naglarna istället 😛

Det har ju faktiskt slutat regna nu så man kanske skulle ta sig en liten runda 😀 tyvärr blir det på asfalt :-/ men det ska nog gå bra, det gjorde det sist, det är så hårt att springa på bara.

Kommentera

Etikettmoln

