Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Indoor walking

Sådär ja, då har jag prövat indoor walking för första gången. Det var varken roligt eller tråkigt. Och det var ju crosstrainers man använde! Varför inte bara kalla det crosstraining istället för indoor walking? Eller spinning utan sadel 😛

Tror inte jag kommer gå på det fler gånger, kan lika gärna springa på löpbandet, det går snabbare. Isåfall springer jag 30 min, istället för att köra indoor walking 45 min. Eller så varierar jag, beroende på vad jag känner för 🙂 Om nån vecka kommer det ett nytt träningsschema så blir det nog nåt annat gruppträningspass på eftermiddagen istället, så behöver jag inte bekymra mig om det 😉

Kommentera

Etikettmoln

