Händelser, tankar och funderingar om allt möjligt i livet; att vara mamma, om husrenovering, familjen, träning, djur, musik, tv, film, livet, jobb mm

Pricktest

Gjorde pricktest på allergimottagningen idag, men det visade inget, så det är troligtvis ingen allergi jag har. Ska få Nasonex på recept och vill jag gå vidare med nästäppan är det öron/näsa/hals-mottagningen jag ska vända mig till. Så jag får ringa dom och boka tid för undersökning och se om dom kommer på vad det är som orsakar nästäppan.

Kommentera

Etikettmoln

